Dapatkan laporan PERCUMA! urutan zakar untuk panjang dan besar beserta satu laporan bonus. Sila isikan nama dan email anda di bawah. Selepas menghantar nama dan email anda sila semak inbox atau spam folder email untuk anda membuat pengaktifan. Anda boleh unsubscribe pada bila-bila masa.

Nama: Email :


30 November, 2009

Rebet Tunai RM10 Jika Anda Membeli Pancutkan Isteri



Salam sejahtera kepada semua pembaca Setubuh Malam Pertama. Hari ini saya mengumumkan untuk memberi rebet tunai kepada pembelian e-Book Pancutkan Isteri bernilai RM10. Jika anda membeli melalui link pembelian yang saya berikan ini anda akan diberikan rebet tunai sebanyak RM10. e-Book ini berharga RM50, jadi jika anda mahukan penjimatan sebayak RM10 cepat buat pembelian melalui link yang saya berikan di sini. Berikut adalah cara-cara untuk mendapatkan rebet tersebut:-

1. Klik pada link ini: e-Book Pancutkan Isteri dan buat pembayaran RM50 untuk membeli.

2. Setelah anda membeli hantarkan email ke setubuhmalampertama@gmail.com butiran berikut:

a. Nama yang anda gunakan ketika membeli e-Book di link yang saya berikan
b. Tarikh pembelian
c. No akaun bank anda (untuk saya masukkan rebet RM10/nyatakan nama bank anda)

Setelah saya membuat pengesahan bahawa anda telah membeli e-book saya akan masukkan RM10 ke akaun bank anda. Jadi sebenarnya anda hanya membeli e-Book berkenaan hanya RM40 berbanding orang lain yang membelinya dengan harga RM50. Jadi jangan lepaskan peluang ini yang hanya terdapat di Setubuh Malam Pertama sahaja.

Saya sertakan sekali lagi link untuk membeli, klik di sini: e-Book Pancutkan Isteri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan